Happy birthday to me

Hejsi hoppsan!

Alla verkar glada över att jag har börjat blogga igen! Haha eller iallafall André:

André om snaggad nakenhund:

Så bloggen är tillbaka, va trevligt! =)

Svar: haha ja, nu blev du väl glad? Hoppas vi ses snart. Vi ska fira mig hemma hos Ellinoer i helgen. Bäst för dig att du kommer!


Idag är det faktiskt min födelsedag. Jag fyller 17 år och känner mig redan jättegammal. Är det pinsamt?  Jag har fått massor av pengar, presentkort, kläder och annat smått och gott. Snart blir det ännu mer. Ska in till stan om typ fem minuter för att unna mig lite mer kläder. Vet inte om jag egentligen behöver något annat än skor, men så får det bli iallafall.

För övrigt så fyller Sofia och Isabell också år idag, men dom fyller 18. Gissa om min klass hade svårt att sjunga för oss? hehe. Pappa kom hem nyss och sjöng alla versioner av gratulationssånger han kunde sedan berättade han att det skulle bli korvstroganoff ikväll, då blev jag sur och fick pengar så jag kan äta vaaar jag vill. Min pappa älskar mig mest i världen.

Nu måste jag röra mig. Kommer att skriva senare, så glöm inte att läsa ikväll också!

Pussar från födelsedagsgrisen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0