Hur man än lever, så slutar det alltid med att det blir söndag.

Hejsan hoppsan! Då var det söndag igen. Sjukt deprimerande, men jag är iallafall ledig imorgon! Salongen har stängt på måndagar och jag ska ha apu hela nästa vecka. Ska bli kul och skönt att slippa skolan nu i två hela veckor. Veckan efter är det ju lov.

Igår var jag hos farmor och gick rosa bandet-tipsrunda med Micke. På kvällen mötte jag upp André, sen stack vi hem till mig och förberedde oss. Ellinoer var också med och vi gjorde charader och sånt skoj... Vid 23 tog vi bussen till limhamn och sen gick det bara utför haha. Jag ska inte skriva någonting om det för det hade tagit mig hela dagen!

Idag ska jag träffa andré, eller ja snarare ikväll blir det ju. Nu ska jag gå och smörja in halva mig med tigerbalsam. Har nervryckningar på tre ställen i vänstra armen samt på vänster sida av nacken. Riktigt obehagligt. Ibland rycker det så mycket att det ser ut som någon liten gubbe har tagit sig in i mig och står och knackar på huden för att komma ut. Huden bultar liksom. Weird. Nu drar jag!

Pussis, cäs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0