Interesting facts.

har du pojkvän/flickvän? nä

har du haft pojkvän/flickvän 2009? ja

har du hånglat med någon 2009? yes

har du kramat någon 2009? jajjemen

har du hatat någon 2009? jag kan inte hata, bara önskat att någon inte fanns.

har du sagt "jag älskar dig" till någon 2009? japp

är du kär nu? kanske!

kan du vissla? haha jag brukar inbilla mig att jag kan det, ja.

äger du en mascara? miinst

äger du mer än 5 olika foundation/puder produkter? njae.

är du emo? ja, fast det är en hemlisl

gillar du nörd-killar som pluggar? nä jag avskyr dom.

gillar du tjejer? avskyr dom också :)

är du bisexuell? naaj, mannen!

har du nångång tyckt om någon i din ålder? hehe ja.

är du brunett? nej.

är du blond? ja

har du haft svart hår/har du just nu? en gång i tiden har jag haft det, ja.

HELT SERIÖST.

vad har du på dig för underkläder: Ulltrosor och löv-BH

hur gammal har ditt äldsta hångel varit? jadu, inte mycket äldre än mig.

när hade du sex senast? hemligt.

SENASTE

vem fick du sms av senast? Ellinoer

vem skickade du sms till senast? Ellinoer

vem ringde dig senast? hehe Ellinoer

vem hånglade du med senast? haha sån smygfråga som man ska svara av bara farten på!  

vem pussade du senast? min vovve.

vem kramade du senast? André

vad drack du senast? Juice.

när däckade du sist? definiera däcka, tack!

är du allergisk mot någoting? Jag inbillar mig att jag är allergisk mot allt, typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0