It's cold outside.

God kväll!

Hur är det med er idag? Själv mår jag bra, men mina fötter är isbitar! Jag har varit i salongen hela dagen idag. Dagen gick snabbt och nu har jag redan hunnit med att äta och bada och lite sånt. Det jag sysselsätter mig med nu är att försöka hitta någonting att göra, men det går inte så bra eftersom jag inte anstränger mig så mycket.

Imorgon ska jag upp tidigt och gå långrunda med voven, sen är det salongen som gäller igen. För er som inte vet är jag på Parstams salong och praktiserar. Vanligtvis varannan torsdag, men denna veckan är det hela veckan som gäller. Får följe dit imorgon eftersom cim, min syster, ska med mig dit. Vi ska göra lite slingor. Trevligt trevligt! Det har vi längtat efter bådatvå.

Nä nu ska jag ta tag i mitt liv.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0