Kass Cas

jaa, jag vet! har inte skrivit på 1 vecka och två dagar, men nu är jag här igen. Sitter hemma hos ellinoer och kollar på mammas pojkar. Vi ska nog snart ut. Vi är sugna på att åka till triangeln. De har öppet ända tills 22 idag eftersom det har funnits i 20 år. Lite jubleums-firande och sånt där, men vi får se hur det blir med det. Klockan börjar närma sig halv nio, så vi kanske inte hinner. 

Jag har mått dåligt hela dagen och jag har försökt allt för att må bra, men det går inte så bra. Har ätit sallad, druckit vatten, ätit på jensens böffhus, sovit. Jag mådde bra ett tag, men nu känner jag att det kommer tillbaka igen och det suger, men får leva med det bara för idag.

Nä, nu ska jag sluta skriva. Ska försöka skriva snart igen. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0