lunch på bk och utväxtfärgning.

Hej igen!

Har varit iväg och ätit lunch på bk med Johan. Visste ni att det blir billigare att ta pommes, milkshake och dip med hamburgare än utan? Skumt, men så är det iallafall. Det säger väl allt om hur shabbig maten på burger king är..

Jaja, nu sitter jag iallafall här återigen. Inväntar Ellinoer som ska komma hit och hjälpa mig att bleka min utväxt, wiho. Det behövs vill jag säga er!

Något jag stör mig på är falska människor. Vill inte dra upp det för mycket här eftersom det kan förstöra en del, men jag kan förklara det som såhär: Hur kan någon låssas bry sig så mycket om en att man faktiskt går på det och sedan bara krossa all ens glädje? Jag förstår det inte, men det är nog för att jag själv inte är någon särskillt falsk person. Jag säger det jag tycker och går inte runt och ljuger eller ger folk falska förhoppningar.

Allt för mig. over and out.

Cäs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0