Mår illa gorilla

Åh jag hatar mig själv. Hade skrivit ett jättelångt inlägg och så trycker jag på en knapp så försvinner allt. Bara till att skriva om. Jag mår skit idag rent ut sagt. Riktigt trött och seg. Ikväll ska jag hem till L iallafall vare sig min kropp vill det eller ej. Jag kom på att jag tycker nog inte egentligen om lördagar. Jag är alltid jättetrött på lördagar och det börjar närma sig måndag. Det är inget bra med det inte.

Jag saknar min Annbun föresten. Annie är en av mina få nära kompisar. Jag har inte så många nära kompisar och jag har mest killkompisar, faktiskt. Jag går bättre ihop med killar. De flesta tjejer klarar jag inte ens av hur hemskt det än låter.

Min familj kom föresten precis hem. De har köpt en väst till Elliot. Den är brun med en fluffig teddy-krage. Jag tycker synd om den hunden asså haha!

Jaja nu ska jag inte skriva mer för jag hade kunnat fortsätta hela dagen.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0