Mitt nya positiva jag.

Hejsan hoppsan!

Hoppas allt är bra med er. Jag mår iallafall jättebra. Aningen trött och mitt öga rinner, men jag mår fine. Jag har bestämt mig för att bli en mer positiv människa. Igår var jag jättelycklig hela dagen och jag har ingen aning varför, men jag var det iallafall så jag tänkte att kan jag vara så pass glad på en måndag, kan jag alltid vara glad.
Igår stack jag ju till stan med Johan, som jag sa. Jag hittade inga kläder, men hittade ett par uggs på Din Sko. Jag köpte även mig ett lite mörkare puder då jag fick ångest över hur blek jag faktiskt ser ut på klassfotot när jag står mellan mina bruna klasskamrater. På kvällen träffade jag Sebbe och sedan pluggade jag lite. Vi har ännu ett prov idadg, vet inte om jag skrev det igår, men det har vi. Hud och hårsjukdomar. Det ingår i arbetsmiljö och säkerhet-kursen och vi ska kunna om sjukdomar som alopecia, ökad hårväxt och löss. Kul... men åh så nödvändigt.

Just nu sitter jag faktiskt på lektion, kultur och stilhistoria. Jag har ingenting att göra eftersom jag och Cecilia arbetade flitigt förra lektionen och blev klara med vårt lilla projekt.

Nä, nu ska jag inte skriva mer den här gången. Lägger in klassfotot här undertill.

Pussen, cäs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0