pluggdag..

Här sitter jag och sitter. Jag är ju som sagt ledig idag, men har en del att plugga, så det är det jag tillbringar min tid till just nu. Eller ja, inte just nu, för nu bloggar jag. Tog en liten välförtjänad paus. Hehe.

Vad annars då? Jo, har inte kunnat sova på hela jävla natten, så är jättetrött nu. Varför? Ingenting jag vill berätta om här, men förmodligen är det för att jag är överkänslig. Tar allting så stort. Hoppas på att det löser sig iallafall, vill ingenting hellre. Jag har inte heller ätit frukost, men jag har inget direkt behov av det. Inte heller någon aptit att prega i mig nånting, så får skylla mig själv. Jag tror att jag ska gå ner och handla mig coca cola och kanske nudlar senare. Mumsi.

Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra, men hittar säkert nån gullig människa som vill göra min kväll. Ska höra med André. Tänkte skriva att det var längesedan jag träffade honom, men kom på precis att det var det ju inte. Träffade honom senast i fredags när vi var hos Ellinoer. Åhh! Nu kom jag på vad jag ska gööra! Utväxten ryker. Om någon kan hjälpa mig det vill säga..

hehe puss så länge, skriver när jag har pluggat klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0