Regnet det bara öser ner...

Hejsan! Jag sitter här i skolan och har rast. Regnet pissar ner och det är så deprimerande så att det finns inte. Vi har svenska nu och har precis lyssnat på två redovisningar om invandrarsvenska och slang. Det var kul.. hehe nä, men hellre sitta och lyssna på en fredagsmorgon när man är så trött som jag är än att börja jobba direkt. När rasten är slut däremot, så ska vi ha ett test om språkhistoria och jag har ingen aning om vad det handlar om ens då jag glömde bort detta totalt.. Jaja, det löser väl sig.

Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Vill ut och festa och ha kul, men känner mig inte så jättepepp pågrund av vädret och pågrund av avsaknad av pigghet, men jag SKA ut iaf. Det jag vet att jag ska göra är att jag ska till expo på lunchen för att köpa folie. Jag ska fixa mammas utväxt efter skolan. I'm a slave. Hehe vi hörs senare!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0