underbara vågor, i love you.

Go kväll! Eller vad jag ska säga? Hur delar ni in dagen? Själv så tänker jag lite olika beroende på om jag är ledig, om det är skoldag osv. Nu är det nog kväll för mig iallafall.

Idag har jag varit i skolan (nyhet?). Vi har haft frisör idag heela dagen och har hunnit gå igenom lite teoretisk färglära. Vi har även fönat vågor. Det var så kul att jag skulle kunna stå och göra det en hel dag. Nej, jag är inte ironisk. Det är rätt tekniskt, så man får koncentrera sig lite, men jag tycker om att koncentrera mig för då tänker jag på det jag håller på med och bara det. Man liksom stänger ut irriterande tankar.

Vad händer ikväll då? Jag veet faktiskt inte. Det är snart dags för mat, schpagetti och chöttfärschschåsch, hehe! Sedan ska jag väl försöka ragga upp någon kompis och dra ut på en promenix. Sverige spelar idag, så får väl vara lite nationalist och se matchen.. även om jag inte bryr mig ett skit om den.

Puss, cäs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0