Uppskrapat knä och nertryckande(?) jeans.

Hej sötisar!

Nu är jag hemma och har till och med hunnit äta, kolla tv och lite så. Det var jättemysigt i stan med Ellinoer förutom att jag hade sjuk kramp i nacken och att jag var lite trött, men jo det var skoj!
Hittade inte så mycket idag heller (surprise!), men jag hittade ett rosa spetslinne. Jag har letat efter ett sånt jääättelänge. Billigt var det också.

Jag tycker synd om mig själv eftersom jag oturligt nog trillade på vägen hem förr förra helgen och skrapade upp hela knäet. Nu sitter mina jeanstights och trycker ner på såret riktigt mycket och det gör så ont! Haha sånna i-landsproblem jag har, eller vad säger ni?

Senare ikväll ska jag nog ut, hoppas jag. Fast klockan börjar bli mycket och det blir allt kallare och kallare ute, men känner att jag behöver komma ut en gång till innan jag ska sova.

Pussen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0