iskallt.

Jag har faktiskt inte glömt bort bloggen idag!

Just nu sitter jag och har färglära. Har powerpoint genomgångar och sitter och antecknar här på datorn och nu tänkte jag att jag skulle snabb-blogga när jag inte har någonting kvar att anteckna på detta bladet eller vad jag ska säga. Oj lång mening. hehe.

Det jag kan skriva om nu är att här e så kallt att jag knappt kan röra på mina istappar till fingrar, men jag försöker ändå. Min skola har nämningen planerat så dumt att de har satt elementen i taket och alla vet väl att värme stiger uppåt? Så här nere på marken är det flera minusgrader. Vi hade lika gärna kunnat ha lektion på nordpolen.

Idag får jag för övrigt pengar. Har levt ekonomiskt (snålt) utan pengar i över en månad nu, så detta ska definitivt firas till helgen. Nu ska jag anstränga mig och lyssna på Gabi, min frisörlärare.

Pussis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0