reunion

Min blogg är återigen bortglömd, men tänkte skriva nu iallafall.
Minns inte senast när jag skrev, men nu har iallafall skolan börjat. Sitter just nu ute i korridoren och skriver på min(skolans) laptop. Vi har stil och kulturhistoria nu, men duktig elev som jag är så är jag klar med allt som det är tänkt att jag ska göra denna lektionen, så jag tog helt enkelt mig friheten att göra vad jag vill(dessutom försvann min projektkamrat)!

Lektion nu alltså. Har suttit här sedan klockan 08.30 och just nu så står klockan på datan på 10.58, men i verkliga fallet är hon 10.51. Det innebär att jag slutar om typ 40 minuter hehe. Sedan så har vi hemuppgift på eftermiddagslektionen som vanligt. Ska egentligen ha arbetsmiljö och säkerhet, men de lektionerna blir det nästan alltid hemarbete på. Idag är det tänkt att vi ska plugga inför provet nästa tisdag, men jag känner på mig att jag kommer somna direkt när jag kommer hem..

Ledig torsdag, fredag! hur glad är man inte över det? Men förmodligen kommer jag att vara på salongen på torsdag i varje fall, så det blir inte så stor skillnad. Sen måste jag ju berätta att jag fyller år på måndag också!

Nu ska jag hitta på någonting annat än att skriva här. Kolla på bilddagboken kanske ( nej jag har inte slutat med det än) Det är rätt skoj att skriva blogg.. när jag väl kommer igång vilket jag aldrig gör, men jag ska försöka hålla igång detta ännu en gång.

Puss så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0