vilket liv?

Haha amen förhelvete! Kolla så duktig jag har blivit. Det e väl skoj?

Det enda jag gör nu är att sitta inne på facebook, bdb, youtube och här på bloggen. Kul? Neej. Jag har precis vräkt i mig två mackor. Trodde jag skulle iväg och inte hinna äta middag, men så visar det sig att jag tydligen inte ska det, så nu kommer jag bli tvungen att äta middag utöver detta och min mage kommer officiellt spricka!

Lyssnar på den låten jag la in innan.. eller hehe nä nu ljuger jag. Den tog slut precis, mene den är bra i varje fall. Sätter igång den en gång till.  Jag saknar min häst. Tänk ändå så länge sen det var jag sa hejdå till honom! Usch håll fast i de ni älskar, för fan!

Nu ska jag göra något vettigt (plöja på farmville, hehe..)

Pussaar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0