miss my blonde hair

Jag hatar mig själv lite halvt. Varför varför varför bli brun och korthårig när jag kunde varit vacker, blond och långhårig. Dåligt beslut, Cassie, dåligt beslut! Vågar inte heller bleka upp mitt hår, för då kommer allt hår (topparna iaf) hamna i schamponeringen. Jag förstår inte hur kändisar kan gå från mörkt till blont och tillbaka efter bara några veckor, förstår det inte!

Visst har de kanske bra produkter, vilket blev mammas svar när jag frågade henne, men herregud, du bryter ner hela hårstråets uppbyggnad när du bleker upp ett hår, ändå är deras hår glansigt och vackert. Efter alla mina blekningar är mitt hår matt och risigt vad jag än gör och jag har banne mig duunderbra produkter.

Jaja, jag vet inte mycket, men vet att blond ska jag bli igen en vacker dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0