Reunion med min gamla bloggis!

Nä, nu har jag banne mig ångrat mig ! Jag återupptar bloggen här. Saknar lite att skriva här. Här är mer personligt. Det är nästan så jag vet vem alla som läser är. På Pointblog är alla som läser ute efter poäng och jag vill inte skriva för dom. Mer respekt än så förtjänar jag väl?

Tiden har gått och nu så är det april-månad. Jag har hunnit fira nyår, alla hjärtans dag, påsk osv. Jag har börjat jobba betydligt mer än förut och jag flyger och far i hela skåne på kurser, visningar och dylikt, men jag trivs rätt bra med det.

På tisdag (imorgon!) ska jag till exempel till Hbg på en färgkurs som hålls av Goldwell. Läglig dag med tanke på att MFF möter HIF där då! Det gäller med andra ord att inte väcka för mycket uppmärksamhet utan bara försöka smälta in lite fint.

Jag har dessutom blivit brunett(någon röd, brun, lila-färg?). Saknar det blonda, jag jag tror att jag överlever!

Over and out för denna gången!

Pussissar.

(Såhär ser Ellioten ut nu, han fyller ett år idag också!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0