Halvbesatt av andras liv?

När jag väl kommit igång med att blogga, då jävlar bloggar jag. Tycker det är rätt kul att dela med mig av mitt liv och mina tankar! Hehe.

Jag har precis varit ute på en liten runda med Elliot, min hund. Då brukar många tankar sättas igång, men idag hände ingenting i min hjärna mer än att jag koncentrerade mig på att han skulle gå fint och så där. Han har blivit lite bångstyrig på senare dar, inte okej.

Just nu, i bloggande stund, halvligger jag i min säng och kollar på scrubs, mitt absoluta favoritprogram. No bella & tyra show för mig inte. Där går min gräns för besatthet av andras liv.

Sov sött, så hörs vi imorgon (tror inte att jag kommer skriva mer idag, men man vet aldrig!) =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0