Hemmakväll vs. fest.

Hehe ett inlägg till ska jag nog hinna med!

Vad gör jag uppe såhär sent? Sanningen bakom mina sena nätter hemma är ofta att jag fastnar framför Tetris, ni vet spelet där man ska samla ihop poäng genom att få olikformade klossar att bilda rader, pinsamt nog. Haha!

Ofta har det också hänt att jag sitter uppe och kollar på dåliga sitcoms som "Seinfield", "Cheers" osv. Jag tycker egentligen inte om sånna program, inte alls, men ändå kollar jag på dem. Inte helt ovanligt är att jag sitter inne på typ "Din Gata"´s hemsida för att hitta nya, bra låtar. Va? Vilket liv?

Ändring blir det dock till helgen. Då ska jag festa all night long x 2 (fredag OCH lördag). Det känns som jag börjar bli gammal. Vanligtvis hade jag varit ute och hittat på sakor varje kväll under sommarlovet. Nu har jag blivit som en soffpotatis. Det är inte sällan jag är hemma innan tio. Jag tänker skylla detta på mina vänner. Om ni läser, så tycker jag att vi ska falla tillbaka till typ sommaren 08 och festa som om vi vore 14!


hmm.. vad hade ni valt? Hemmakväll med tetris eller fest? ;)

Kommentarer
Postat av: neda

hejhej allt bra ?

2010-06-24 @ 11:51:07
URL: http://bluephotos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0