I´m walking on sunshine.

Vilket härligt väder vi har här! Malmö är nog världens bästa stad (näst efter Barcelona det vill säga).
Jag och Elliot har legat och solat på balkongen idag. Vi har smörjt in oss med solskydd så klart! Vi båda luktar somrigt piz baun eller vad den heter. My favourite sunprotection, bara för den luktar gott.

Igår var jag på Ystad saltbad, ett spa. Det var supermysigt. Vi solade, badade bubbelbad, tränade gym, simmade, badade ångbastu och badade turkbad (heter det så?). Jag bangar inte på att göra om det!

Snart ska jag och K iväg och göra lite buisness hihi. Nä, ska bara fixa en grej, men jag tyckte att jag maffia när jag skrev det!

Puss&kram.



Jag och Elliot när vi hämtade hem honom =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0