Midsommarnatts mardröm

Jag har lovat Kalle, typ, att skriva någonting snällt om honom. Så jag tänkte tacka honom för att han lyssnar på mig och låtsas spela intresserad (av var mina finnar är placerade i detalj)!

Vad gör jag nu? Jo! Jag sitter och försöker få liv på ett miffo som är skyldig mig pengar. Hehe det går inte så bra, men inte kan han hjälpa att hans mamma inte uppfostrade honom ordentligt? :)

Imorgon är det alltså torsdag, en dag kvar till midsommar. Jag minns när jag var liten och inte kunde sova dagen innan varken nyår eller midsommar. Vi firade alltid tillsammans med mina föräldrars vänner, klädde midsommarstången och plockade sju blommor som vi la under kudden. Nu är det bara massa fylleproblem. Okej på nyår, men midsommar ska väl egentligen vara mysigt?

Kramis



Jag och kalle, min bästis (top-10 iallafall)


Kommentarer
Postat av: Balle

De värmer!

2010-06-23 @ 23:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0