Nu har jag allt hittat tillbaka till bloggis igen.

Jag blir alltid så sugen på att skriva i bloggen när jag har läst runt lite på andras bloggar, så då ser jag inget större problem än att skriva lite!

Min stora favoritbloggare är Kissie, faktiskt. Ibland blir jag så irriterad på det hon skriver att jag måste gå ut och gå av mig ilska, vilket ger mig träning. Bra, va? haha tack, Kisse.

Jag har som dom flesta andra 17-åringar sommarlov nu. Livet leker. Hitintills har jag varit på stranden (Falsterbo är det ända som duger), umgåtts med kompisar, festat och lärt mig att laga mat.. (bacon, macaroner och pulversoppa!). På fredag är det midsommar ju! Då blir det party party. Ser ut som jag har fixat mig en toppenkväll, faktiskt. Vad ska ni göra på midsommar?

Den 11 juli åker jag till Alanya med familjen. Modigt av pappa att ge sig av till turk-land med tre blondiner, eller? Haha =) Jag var väldigt skeptisk till att åka med. Gillar inte att åka hemifrån, men när pappa muta mig med pengar gick jag med på det! haha

Pussisar

Kommentarer
Postat av: Johanna' & Lana

Nu kör vi på månadens blogg igen! Vi skulle tycka det var roligt ifall du vill vara med.

För att anmäla dig, klicka här; http://johannesoilir.blogg.se/2010/june/manadens-blogg.html

Ha de bra! Kram Johanna & Lana

2010-06-23 @ 22:57:21
URL: http://johannesoilir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0