Promenad genom malmö

Det blir nog en natt på balkan igen. Denna gången själv. Detta mest för att jag är för lat för att bära in min stora madrass på mitt rum igen. Gör det imorgon. Det positiva med att sova på balkongen är att jag störs så pass mycket av ljuset på morgonen att jag inte kan sova bort hela dagen, smart va? 

Just nu sitter jag på mitt rum. Här e ensligt och tyst. Tv-antennen är trasig, så inte kan jag ens se på Tv.

Jag har egentligen haft en rätt så tradig dag idag, men Ellinoer har förgyllt den. Vi har promenerat genom en stor del utav malmö, annars ingenting. Men det kan vara mysigt att ha det så ibland också.

Nu funderar jag på att sätta mig i stora rummet med mam och sen gå och lägga mig. Vi får se hur det blir.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0