skottlossning och sleepover

Nu är midsommar över.. Jag käner sån ångest när högtider är över. Man går och längtar i kanske en vecka och sen är kvällen över på typ 5 timmar (som känns som 10 minuter!). Nu är ju närmsta "högtid" Halloween och då firar man väl inte på samma sätt som typ nyår?

Aja, bara tankar. Jag hade iallafall en trevlig midsommar. Började som sagt hos Kalle där vi lagade lite mat och åt. Efter det åkte jag hem till en vän i Arlöv. Också väldigt skoj. Har ingenting att klaga över. Vissa grejer blev kanske lite fel eller came out wrong, men det är väl sånt man får ta?

I natt sov jag, Ellinoer och Joakim på min balkong. Haha! Släpade ut min stora madrass. (har inglasad balkong). Det var super mysigt, men ju mer dagen närmade sig, ju varmare blev det. Till slut höll jag på att smälla som ett popcorn och det blir ju inte bättre av att där va jättetrångt. Dessutom var det lite läskigt. Har varit två skottlossningar här i Malmö i natt. En av dem ganska nära mig, så poliserna flängde fram och tillbaka utan för!

Krami Cas



haha hade jag passat som polis?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0