Dagens händelser.

Hej hopp! Än har jag inte glömt bloggen!

Nu har jag gjort allt som stått på schemat idag. Var först nere på lagunen (ett stort fält nere vid ribban där man kan rasta sina vovar), sen stack jag hem till Kalle en runda och klippte hans mamma. Vi fixade även lite gott gott tills imorgon, midsommar afton. Sist av allt var jag och tränade vid kallbadhuset där Friskis och Svettis har aerobicspass. Jobbigare än vad det låter. Är knallans röd i ansiktet fortfarande.

Ikväll tror jag att vi ska dra oss ner till stranden och mysa. Älskar stranden, det är typ mitt andra hem.. På sommaren iallafall. Vad ska ni hitta på?

Kram aerobiccass


(hade gjort en jätterolig bild, men fick inte fram den.. =( )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0