10-18

Hej bloggisar!!

Förlåt för jag är så j'vla elak mot er och inte uppdaterar om vad som händer i mitt ytterst spännande liv! Jag har ju rätt mycket just nu. Salongen 10-18. Idag har jag haft två herrklippningar. En lite längre och en lite kortare hehe. Sjukt svårt att säga mer än så om mitt jobb. Kanske ska börja ta bilder (på mina modeller, inte kunderna) och lägga upp här, så ni får se?

Eller aa, visst fan. Utöver det har jag plockat bort lite extensions idag. Det är pilligt vill jag säga! Den andra praktikanten har suttit modell och fått blonda effektslingor i satta i sitt mörka hår. Inte jättesnyggt och dessutom spände de plopparna- de var satta för nära botten.

Nu på kvällen har jag varit hemma hos J och klippt honom samt tagit en liten promenad genom stan. Mysigt! Det man inte hinner på salongen, får man göra på fritiden ;) Jag må säga att jag inte har mycket till liv just nu.

Imorgon drar jag utomlands föresten, så ska packa lite nu. Skriver seen.

Puss på er.



Så häär varmt kommer jag inte ha på min resa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0