Du gör mig så nervös!

Hejuupp, whaddap? hehe.

Har nyss kommit hem från stallet. Allt var så perfekt. Vädret är underbart, jag var pigg och glad - inga problem i världen.

Mockade boxen, hämtade in Charmeur från hagen, fixade mat, plocka fram utrustning, ställde hästen i ryktspiltan. Det sista jag gjorde var att ta i tu med bakbenen och tro fan de var svullna som chorizos.

Kul! In med hästen i boxen, in med all utrustning i sadelkammaren. Sedan fick jag springa runt och leta efter ett par lindor, vilket tog mig typ en halvtimme och då hittade jag bara flece. Jaja, det fick duga. Ut med hästen och linda båda benen, in i boxen igen.

Sen var jag rent slut. Höll på att svimma på bussen, bakis och trött som jag var. Jaja, sånt händer!

Nu ska jag chillaxa nån timme. Sen ska jag hem till Lina och Dennis, men vi hörs nog innan dess.

Puuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0