en evighet på betet och så lite Lady Gaga.

Oj oj oj vad jag är trött nu. Har sprungit som en idiot uppe på betet. Vårt bete är liksom en backe upp sen en backe ner, så man ser inte hästarna från grinden. Chansade som vanligt på vänster sida. De brukar stå där, men inte idag. Tror det tog mig en kvart att hitta honom och väl framme sticker han iväg, så klart. Det ska väl inte ta en halvtimme att få in en liten häst? Även om betet är 10 ha...

Jaja, han var fin i benet idag och jag kunde åka hem med gott samvete. På bussen lyssnade jag på musik från mobilen. Jag upptäckte lite gammal musik. Bland annat en av Lady Gaga´s låtar. Fyfasen vad hon har förändras. Både när det gäller klädes- och musikstil.

Lady Gaga - Eh Eh



Lady gaga - Bad romance


Nu är det kanske inte ett jättebra exempel (men "judas" har ingen video än..), men håller ni inte med mig? Tycker ni att hon har förändrats mot det bättre, eller det sämre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0