ett ohygligt temprament

Hej bloggnosar ! (hehe blogg+sötnosar)

Jag har ganska nyligen kommit hem. Ligger inne med en blandning av hat och lycka. Lycka för det fina vädret och för att det fortfarande är helt ljust ute! Hatet har en viss person byggt upp. Ska inte gå in på mer än så eftersom denna bloggen är faktiskt offentlig för allmänheten. Mina vänner behöver iallafall inte oroa sig <3

Jag har gjort en upptäckt idag.- Mitt hår blir mindre och mindre i takt med mitt tålamod/humör. Kul, va? Vanligtvis (när jag pallar) touperar jag mitt hår för att få volym. Blir jag förbannad blir jag bara mer och mer "platthuvad". Så ser ni mig med hår platt som en pannkaka är det inte läge att jävlas med mig.

Nu ska jag göra jag vet inte vad. Inte sitta här i varje fall..

Puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0