Förbannade spöken.

Neeej, nu sitter jag här och blir förbannad.. måste skriva av mig. Så här ligger det till: Innan vi flyttade in, bodde det en gammal tant här. Hennes sovrum var mitt rum och hon dog tydligen här inne.

Nu tror jag att hon spökar för mig grundat på en massa skit. Saker som flyttas, grejer som sätts igång och stängs av utan anledning. Nu senast (för typ fem minuter sen), skulle jag ut i köket för att ta ett glas coca, då stod lampan tänd i köket. Jag är 100 på att jag släckte den och jag är den enda i familjen som skulle kunna glömma släcka. Tror att det är hon igen.. Så nu sitter jag här; uppskrämd och utan coca. FYYY FAAAN.

Nu ska jag kolla vidare på BB-reprisen och sen försöka sova.

Natti på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0