Fullt ös.

God kväll Bloggisar!

Har varit på salongen hela dagen idag, så har faktiskt inte haft tid för er :(
Idag har väl varit en ganska vanlig dag förutom att det var proppfullt på salongen från 10 ända tills stängning. Det beror på att min lärare (som är dotter till ägaren och har hand om marknadsföring och lite så) var där och jobbade idag. Då är det fullt ös, ska ni veta!

Själv har jag bara haft en kund idag. En "stammis". Hon har verkligen så långt hår att jag skulle kunna klippa av hälften och det skulle fortfarande vara längre än de flesta svenskars hår. Iallafall var det bara en "toppning". Där jag klippte av 10 cm, men det kommer vara lika långt igen om en månad - vissa har det bra.

Jaja, just nu sitter jag och chillar med lite musik. Funderar på vad jag ska hitta på idag.

Puss på er så länge.


Så här såg jag ut när jag var liten och hade långt hår :) (dock är detta inte ens hälften av vad min kund har.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0