"Kommer du närmre, skriker jag."

God morgon, hehe. Hur är läget?

Själv mår jag fint! Liite trött bara. Har kommit hem aldeless för sent två dagar i rad = lite sömn. Kom nyss hem från mormor. Vi har haft nån slags släktträff där. Kakor och lite sånt. Klippte även min minsta kusin, Klara. Skitsöt!

Igår var jag först en stund hos farmor (kakor där med ;) ). Efter det stack jag hem till Lina och Dennis där vi förade lite. Fortsatte vår förfest på Gården (den nya baren vid lilla torg). Där var lika kul som vanligt... Till sist blev det iallafall att vi hamnade på Breeze. Sjukt oväntat, men där var ändå skoj! Dansade lite och drack lite X-cide.

Vägen hem var sjuuukt läskig. Min buss skulle inte gå förän om en halvtimme, så jag beslutade mig för att gå hem.- Dumt, dumt.
Kommer aldrig att göra om det. En mycket vidrig kille förföljde mig hela vägen från triangeln och nästan ända hem (jag bor vid stadion, typ ju). Till slut började han typ halvspringa för att hinna kapp och då pallade jag inte mer, så jag vände mig om och skrek åt honom. "Ditt jävla b*****-svin, sluta förfölja mig. Du skämmer förfan ut dig själv. Kommer du närmre skriker jag" osv. Då blev han rädd och vände tvärt. Tänk vad illa det hade kunnat gå. Jävla psykopat.

Var helt skakis när jag kom hem, men till slut somnade jag iallafall. Det ska jag göra nu också en stund, sedan ska jag bada, fixa mig och så ska vi ut och äta på Jensen´s böffhus (stavning?) haha

Take care <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0