Mm, det besta schom fiinsch

Livet leker när man får sluta tidigare. Sluta tidigt i all ära, men när man har förväntat sig att sluta kl 18 och istället e hemma halv fem, kan man inte låta bli att ta ett litet glädje-skutt.

Jag har ändå inte gjort nån nytta på salongen idag. Där var en drop - in som ville till elev, men den fick den andra tjejen ta. Jag såg väl med upptagen ut haha ;) Satt och pluggade inför mitt omprov imorgon. Ska inte skriva om skola med nu.. det är aldeless för deprimerande.

Nu ska jag kolla vidare på Jerry Springer (sjukt underhållande) och sen ska jag ta tag i lite vardagssysslor. Som att städa till exempel (som om det inte skulle vara deprimerande..)

Hörs sen, väl?

Pussss


Så här brun vill jag vara nuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0