myspys

Hej bloggisar.

Hur är det med er? Jag mår fint. Är lite trött, har precis kommit hem. Jag har sovit som en prinsessa i natt dock, myycket mysigt. Fattar inte varför jag är så slö.. ;(

Igår satt jag och chillade vid kanalen med Lina hela dagen. Vi satt och drack lite cider för smakens skull. Tyvärr är jag ju så lättpåverkad, så blev lite lullig till sist. Kvällen förblir heemlig.

Om nån timme (2,5 för att vara exakt), ska jag ut till Charmören. Kolla hur det står till med hans ben, mocka, packa hö och lite sånt skoj. Det känns så jävla drygt att man inte kan rida nu när det är så fint väder, men klagar inte. Är så glad för mina djur. Jag är tokkär i mina djur. Vad älskar ni mest i världen?


Zödra Gremlins Elliot


Charmeur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0