Ni ska se era föräldrar asså!

Haha gaaalet! Och oj.. God morgon på er, bloggisar!

Asså jag vettifan vad som hände igår, men jag vet att jag hade jääkligt roligt. Var på Swinginn (:P) med min vän som jobbar där. Det blev värsta VIP-treatment. Fick smita före i köer, gratis dricka heeela kvällen, välja låtar hos DJ:n. Jag klagade inte.

Sen kände man sig dessutom som kvällens höjdpunkt, eftersom vår enda konkurrens var typ 40-plusare som står och dansar sådär patetiskt som bara föräldrar kan. Så kan säga att vi hade en heeel del blickar på oss. Det var till och med kärringar som kom fram och ville dansa med oss.

 Haha, asså ni ska see era föräldrar när dom e ute- heeelt flippade. De står typ och strular på dansgolvet, sjukt. (era föräldrar alltså, inte mina ;) )

Jau jau, nu ska jag börja fixa mig iordning så att jag kan ta tag i mitt liv ;).

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0