Orkar inte ens bry mig.. :)

Hej snuttebollar!!

Idag är jag svintrött, så jag orkar inte ens byr mig om hur ni mår (elakt, va?). Jag har stått på salongen hela dagen. Vi frisör-treor har ju praktik två hela veckor i rad nu. Det var minst sagt lugnt hela dagen. Tror vi hade vars en kund idag. (och vi var bara tre st, haha)

Jag gjorde iallafall lite blonda slingor på Kalles lillasyster. Målet var/är att få fram hennes naturliga färg igen. Hon är blond egentligen, men har färgat sitt hår brunt och sånt kräver ju lite arbete, eller hur?

Nu ska jag titta på lite TV, äta och så. Sköt om er så länge.

Puss


När jag är så här trött, vill jag bara känna mig liten igen och ha nån som tar hand om mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0