Rekord!!

God eftermiddag, bloggnosar.

Hoppas allt står bra till med er idag! Jag är själv lite sleten. Brukar bli det vid den här tiden på veckan. Dagen har jag alltså spenderat på skolans salong. Har idag gjort en permanent på min kära stammis, Anna-Lisa. Det blev lika bra som vanligt. Har ni nån gång luktat på permanentvätska? Det är nog världens äckligaste lukt, så jag har haft spykänsla stor del av dagen. Vi hade sammanlagt 3 permanenter idag, så ångerna stod sig hela dagen.

Förutom kära A-L har jag klippt Linus, en lärare på skolan. Ingen direkt krävande kund. Vi blev nöjda båda två. Jag och mina klasskompisar (min grupp) slog rekord idag! Vi tjänade in nästan 5000 kr. Det händer inte ofta på vår lilla salong. Hehe.

Nu har jag inte mycket mer att skriva om. Lovar att fixa ihop ett spännande inlägg senare

pussaajj


Gammal bild på mig och Tuff Tuff. (jag är inte såå kutryggad egentligen..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0