Tappar tänder och hår.

Haha visst fan.. glömde skriva det förut, men mina tänder släppte från rötterna och trillade ut. Dessutom kunde jag hur enkelt som helst dra av mitt hår. Det bara följde med när jag tog i det.


Fyfan, det var nog den läskigaste dröm jag nånsin har haft. Var tvungen att kolla upp lite drömtydning. Det fanns många teorier;

- en sa att drömmer man om att tappa tänder, kommer en positiv förändring. Detta var tydligen kopplat till barndomen. Man tappade tänder med åldern och ju äldre man blev fick man uppleva positiva saker som till exempel att vara uppe längre om kvällarna.
- en annan sa att det hade med rädsla för att åldras att göra.. hm..

Det med håret, kunde också vara rädsla för att åldras, men även ; att man är rädd för att bli utskämd eller avslöjad.

Haha jag hoppas på den positiva förändringen :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0