Trååångt.

hej sötnosar!!

Hoppas allt är bra med er! Själv mår jag sådär, börjar bli lite bättre! Var på fest igår, så har varit lite sleten! Sov på en soffa i ett kök i natt.. glamouröst va?! Har ont i hela kroppen, haha.

Det var två bekanta som fyllde 19 igår, så vi firade dom lite. Liite trångt eftersom de hade bjudit in folk för lokalfest, men det blev tydligen klydd med lokalen, så vi fick festa hemma hos en utav dem. Annars var det skoj!

Idag har jag bara legat i min säng eftersom jag har saknat den såå i natt (<345) och det blir väl att jag spenderar resten av dagen här också.

Nu ska jag chilla lite, sen ikväll blir det Big Brother! Vem tror ni åker ut idag? Jag tror Patrik!..

Puss på er

// Cassie Kalas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0