trådat mig.

God kväll på er!

Nu har jag fått badat och sett på Big Brother. Det var faktiskt ganska tradigt idag.. lite smådrygt. Ja, det var ju 1,5 h timme sen det slutade. Sen dess har jag fönat håret och trådat ögonbrynen. Det blir så bra med tråden, så gör alltid det nu för tiden med undantag för vissa hårstrån. Det är svårt att få med alla när man gör det på sig själv!! Ja, juste! Har hunnit måla naglarna också, men bara med genomskinligt lack. Nu är jag mycket vacker!

Imorgon ska jag ha kundmottagning på skolan. Det känns som evigheter sen sist, så det blir väl skoj. - särskillt om jag inte har nåna kunder, för då kommer jag själv bli fin i håret :) Det är lyx att vara frisör.

Nu ska jag försöka sova hur pigg jag än känner mig just nu.

Kjamisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0