Livsviktig fakta!!

Nämn något som gjorde dig glad igår: Tanken av att det snart är fredag (vilket det inte är och verkligen inte var igår)

Vad gjorde du kl 8 imorse: sov!



Vad gjorde du för 15 min sedan: kollade på tv och åt.

Det senaste någon sa till dig: "Du tänkte väl inte alls, som vanligt."

Det sista du sa högt: "hehe, nej."

Vad har du druckit idag: Coca Cola och Fanta exotisk (hehe nyttigt, va?)

Vad var det senaste du åt:
potatismos, falukorv och majs.

Ditt senaste inköp:
lunch till idag.

Färgen på din ytterdörr: Brun, tror jag.

Vädret hos dig nu: lite halvmolnigt/regnigt.

Godaste glassmaken: lakrits eller vit choklad. (fasen, nu blev jag sugen på glass)

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Njaae.

Sover du tungt:
Alltid olika. På vardagarna har jag nog en ganska lätt sömn överlag.

Drömmer du mardrömmar: haha aa, varje natt nästan.

Trivs du med ditt jobb: Hm.. har inget jobb. Trivs rätt bra med det ;)

Favoritkläder: ridkläder


Favoritlåt just nu: Älskar nästan all musik, så himla svårt val.

Vad ser du när du tittar åt höger: En hög med kläder på mitt golv.

Vad gör dig glad just nu: Att jag är ledig imorgon och att det inte var något farligt med Charmis ben.

Vad ska du göra härnäst: ragga upp nån som vill ut och gå med mig, själv? hehe

Höger- eller vänsterhänt:
Höger

Humör just nu: Hmm.. humör? E väl ganska likgiltig. Mer glad än sur i alla fall.

Kläder just nu: Jeansleggings och ett aldeless för långt, fult, grått linne.

Sommarplaner:
jag har inte en endaste aning.

Hur många kuddar sover du med: 7-9? Pallar inte räkna dom :p

Spelar du något instrument: luftgitarr ibland.

Moron- eller nattmänniska: Helst vill jag aldrig gå upp på morgonen och helst vill jag vara vaken hela nätterna, så nattmänniska får man väl säga.

Det viktigaste för dig: dom jag älskar. (fegt svar? haha)

Är du kittlig: Inte så jätte. Många blir frustrerade när de försöker kittla mig och jag inte reagerar.

Snarkar du:
Vad vet jag. Jag sover... haha nej, men har aldrig fått höra att jag snarkar.

Stjärntecken: våg.

Äckligaste insekten: Öhe! alla insekter!

Stökigt eller välstädat: haha hade gärnat vilja ha det välstädat, men sen finns det stor skillnad mellan vilja och verklighet.



Största längtan just nu:
Student, sommar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0