Världens ångest?

God kväll!

Idag har jag inte haft mycket tid att skriva. Har jag inte varit hos tandläkaren, har jag sovit och har jag inte sovit, har jag varit hos hästen.. Nu hittade jag dock en liten lucka. hehe

Fyfan vad jag var nervös idag när jag promenerade mot tandläkaren. Trodde att jag skulle ha minst 10 hål och att jag skulle få betala flera tusen för tandläkarvård i framtiden, men tju fick jag. Inga hål och hamnade i den bästa gruppen av tio. Där man endast behöver betala 40kr/månad för försäkringen. :)

Mina tänder måste ha härdat sig. Inte det att jag är dålig på att sköta dem, men jag dricker så jävla mycket coca! Mina tänder borde vara helt ruttna vid det här laget..

Nu ska jag gå och handla lite smått och gott till ikväll.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0