Fett eller motion?

Okej. Förlåt. Ska inte störa så länge, men tänkte bara uppdatera snabbe.

Jag är mycket stolt över mig själv. Måste berätta att jag har ett sjukligt behov av att alltid göra nånting(det är väl lite därför jag skriver detta inlägget nu!).

 Jag kan inte slappna av mer än fem minuter. Satt i ungefär en halvtimme och dividerade med mig själv om jag skulle gå ut och promenera ellor om jag skulle äta popcorn och chilla.

Gissa vad jag valde? Heheh. Chilla! Lär väl ångra det sedan när jag inte kan somna, men vafaan! Duktig tjaj!



Heheh på bilden till höger, är typ jag och kalle. (Kalle, det late fanskapet, till vänster asso...)

Kommentarer
Postat av: Karl

Heheheeeehhhheeeeheeeee

2011-02-28 @ 23:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0