Hmm.. pest eller kolera?

Tänkte skriva ner lite "pest eller kolera"- frågor. Sånt tycker jag är skoj. Man får verkligen koll på sina värderingar ;)

Raka bort allt hår på huvudet resten av livet / aldrig raka armhålorna igen ?

Aldrig älska / Aldrig bli älskad ?

Att behöva sjunga opera (alltså inte kunna prata normalt) alltid / ha ett rullande dansband som följer efter dig över allt och spelar melodier som passar in på ditt humör ?

laktosintolerant / hösnuva alltid ?

alla sjunger "Ja må han leva" för dig var du än är, utom på din födelsedag / folk hela tiden tror att du
död ?

du blir deprimerad / alla andra i din omgivning blir deprimerade ?

Kissi som ända vän / GB-gubben som ända vän ?



ALLTID ha riktigt varma vinterskor / ALLTID ha tunna sandaler ?

Förlora synen / bli förlamad från naveln och ner?

Förlora båda armarna / förlora båda benen ?

Diarré i en vecka / spy konstant under en hel dag ?

Sexlingar en gång / trillingar tre gånger ?



Nu orkar jag inte komma på fler! Tyckte ni det var kul?

Jag älskar sånna här grejor. En annan rolig lek, som jag och Kalle gjorde igår, är att den ena säger ett ord, sen ska den andra säga det första den tänker på. Snabba svar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0