Förklaringen till varför det är så ljust!

Haha, asså just nu, precis. Typ för två minuter sedan, gick det upp för mig varför det är så just ute så här sent. Vi har ju ställt fram klockan en hel timme! Jaja, fasen gytt. 

Kom hem för inte så längesedan. Har bara hunnit äta lite soppa sen dess. Idag har jag ju varit både i skolan och på salongen, som alla andra tisdagar. Hade som sagt (?) redovisning i morses. Satan vad dåligt det gick då, men det gör ingenting.

På eftermiddagen hade jag två kunder. En tjej som kom in med sjuukt tjockt hår. Hon ville bara klippa topparna/klippa upp. Tur! Lite senare kom det in en dam som ville klippa luggen bara. Annars har det inte hänt allt för mycket idag...

Får ta och försöka ändra på det nu, så ni har nåt att läsa om ;) Men förvänta er inte värsta grejen, jag har körlektion (min sista!!) kl 07.30 imorgon. BUHU! :(

Vi höres, babees.


Här står jag och schteker i solen på kos (korfu, Kreta?) eller nått för ett paar år sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0