Gaalet.

Hej hopp, bloggisar!

Hur mår ni? Själv mår jag mycket bra. Det suger lite att det är måndag, men vädret gör att det jämnar ut sig.

Sjuk helg, har jag haft. Mja, hyfsat dryg fredag bortsett från Möllan med Lina. På lördagen var jag fly förbannad hela förmiddagen. Gick och tröstshoppade. På kvällen var jag, sofie och dani på fest. Deet var galet. Minns inte ens hälften.
Där var iallafall sjukt bittra och avundsjuka tjejer. Detta minns jag inte, men Sofie berättade att en av dem hade lyft bort mig när jag stod och pratade med en killkompis. Haha riktig idiot. Tuuuur för henne att jag inte var på dåligt humör ;)

Nu ska jag vila mig lite och resten av dagen ska jag plugga stenhårt!

(hörde ni föresten att Big Brother- Tobbe har gått ut ur huset??! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0