Hm.. kanske inte sista riktigt än..

Heej finisar!

Nu är jag hemma från min körlektion. Blev kanske inte den sista endå, hehe, men det är på god väg åtminstone. Körde med en annan lärare idag. Var faktiskt lite nervös över att köra med honom från början, men han var fan så mycket bättre än min förra. Det säger väl allt - gå aldrig och oroa er i onödan.

Funderar på om jag ska försöka sova nån timme till. Ska ju ut till hästen, men det blir inte förän lite senare. Han får ha det bra i hagen så länge. Ska kolla upp lite roliga övningar vi kan rida idag också tänkte jag. Blir så enformig ridning att rida på åttor, skänkelvikningar, öppna osv. Han kan det. Nu behöver vi nya utmaningar!

Take care, så länge.

Possss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0