Lugnt, jaaaao.

ÅÅH god morgon! Fi fan vad jag är sur. Nån har snott en timme från mina klockor. Till och med på text-tv. Vad händer? Detta var jag inte alls beredd på. Klockan är ju helt plötsligt över mycket!

Iallafall är jag rätt så skit trött idag. Jag har typ sovit 12 timmar i natt, hur är det möjligt? Jag hade en hemmakväll igår. Satt och kollade på lite olika filmer, gick en promenad, mös med min voffe. Sånt behöver man ibland. (.. och jag är jääkligt glad över att slippa dagen efter-ångest idag!)

Hm.. vad kan ni mer tänkas vilja veta om mitt spännande liv...? Ska snart köra ut till stallet (ovanligt, va?). Haha, nä, men ni kan faktiskt inte ana hur lycklig jag är över att ha en 500 kg´s klump att pyssla med igen ;) Lycka är en häst mellan bena!

jaao, nu ska jag byta om.
Peace ouut. hehehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0