salongen och 100-dagars-firande!

God morgon! Eller? Jag har varit vaken i ca 5 timmar redan, så morgon och morgon!

Har hunnit med en lektion samhällskunskap A. Det var rätt spännande idag, believe it or not. Vi håller på lite med ekonomi nu och har i princip lyssnat på föreläsning hela förmiddagen. Jäst.

Just nu är jag hemma och äter lunch. Macka med aprikosmarmelad och ost, mycket gott! Till det dricker jag coca, så klart ;). Om ungefär en halvtimme ska jag bege mig ut och ta bussen till salongen. Det ska bli väldigt roligt. Det känns som jag inte har varit där på evigheter och det var ju faktiskt ett bra tag sen! Två veckor sedan för att vara exakt. Var ju sjuk senast jag skulle dit och sen dess har jag haft lov.

Ikväll, vid typ 21, ska jag ut med min klass. Vi ska fira att det är 100 dagar tills vi tar studenten. Det är tänkt att vi ska till Friday´s. I själva verket är det exakt 101 dagar till studenten, men det visste vi inte om förän idag när vi räknade nogrant på det. Det gör ju ingenting. Nästan hela klassen är lediga imorgon, så passar ju bra idag :)

Nu ska jag kolla upp bussen och lite så!
Kramiss.



Hittade bilder på Smurfen. En liten travare jag hade hand om för ett bra tag sen. Finns typ bara sånna här bilder på mammas dator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0