Sömntuta!

Hej finisar!

Förlåt för att jag inte har hållt er uppdaterade idag, men jag har faktiskt sovit hela dagen.

Hehe, aa det är sant! Kom hem ändå rätt tidigt imorgon, typ halv ett, men fy fasen vad trött jag har varit. Fick tvinga mig upp vid halv ett för att gå ut med min förtvivlat kissinödiga lille voffe. Sen gick jag fan och la mig igen och vaknade inte förän pappa kom in kl 18 och sa att det var middag. Kan ni ana ångesten?

Efter det har jag inte heller haft nån tid att skriva. Har flyttat in kläder och sånt skit tillbaka in i mitt rum från stora rummet. Jag har dessutom varit hos mormor en stund och kom inte hem förän kl 00. Hehe sjukt att vara hos sin mormor så sent, va?

Nu dör snart min (mammas) dator, så ska stänga av och se på Big Brother.
Vi hörs väl imorgon?

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0